Popular Posts

Obserwatorzy

Liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

O mnie

Moje zdjęcie
Lubię czytać w wolnych chwilach, których niestety nie mam za dużo. Czytam wyłącznie dla przyjemności. Nudne książki porzucam, po co się męczyć ;) Uwielbiam szyć i przerabiać. Wszelkiego rodzaju ZPT są mi bliskie.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 22 stycznia 2013
Wielkie zasługi
Autor:

Po przeczytaniu  "Nawiedzonego domu" wzięłam się po kolejną książkę z cyklu. W tej książce Pawełek i Janeczka znów starają się rozwikłać tajemnicę. Tym razem akcja dzieje się nad morzem. Ktoś rozkopuje groby z czasów drugiej wojny światowej, na dodatek w okolicy zaś szerzą się kradzieże bursztynu.Te dwie sprawy mają ścisły związek... 
Nic więcej nie napiszę, żeby nie zdradzać szczegółów.
Niestety książka dużo mniej podobała mi sie niż "Nawiedzony dom" sama nie wiem czemu. Ta sama autorka, ten sam cykl, a nie szła mi kompletnie. Szkoda. W zanadrzu mam jeszcze "Skarby". Może ta okaże się ciekawsza. 
Moja ocena: 5/10
seria/cykl wydawniczy: Pawełek i Janeczka

wydawnictwo: Kobra Media

data wydania: lipiec 2004


liczba stron: 268

0 komentarze: