Popular Posts

Obserwatorzy

Liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

O mnie

Moje zdjęcie
Lubię czytać w wolnych chwilach, których niestety nie mam za dużo. Czytam wyłącznie dla przyjemności. Nudne książki porzucam, po co się męczyć ;) Uwielbiam szyć i przerabiać. Wszelkiego rodzaju ZPT są mi bliskie.

Szukaj na tym blogu

środa, 23 stycznia 2013
Ostatni elf 
Autor: Silvana De Mari


o tolerancji, odrzuceniu, samotności, lecz również  o miłości i przyjaźni,to jednak nie dla mnie. Szkoda. Bo fajnie się zapowiadała. 

Moja ocena: 5/10


tłumaczenie: Anna Filip
tytuł oryginału: L?ultimo elfo
wydawnictwo: W.A.B.
data wydania: kwiecień 2008
liczba stron: 312

2 komentarze:

aleksandra_czyta pisze...

Ale trzeba przyznać, że okładkę ma śliczną!

p.s. zapraszam do siebie http://aleksandraczyta.blox.pl/html

Ania pisze...

No tak, okładka mi również się podoba :)