Popular Posts

Obserwatorzy

Liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

O mnie

Moje zdjęcie
Lubię czytać w wolnych chwilach, których niestety nie mam za dużo. Czytam wyłącznie dla przyjemności. Nudne książki porzucam, po co się męczyć ;) Uwielbiam szyć i przerabiać. Wszelkiego rodzaju ZPT są mi bliskie.

Szukaj na tym blogu

piątek, 25 stycznia 2013

Trzepot skrzydeł 
Autor:

Książkę tą poleciła mi znajoma, nie wspominała jednak o czym jest.  

Z opisu na okładce też raczej jasno nic nie wynika „Hanka ma męża, pracę, własny dom. Dlaczego nie promienieje szczęściem? Przecież kocha i jest kochana. A jednak…”.

Hanka- główna bohaterka spotkała mężczyznę swoich marzę. Wszystkie koleżanki go jej zazdrościły. Był żonaty, jednak żona go zostawiła, bez słowa wyjaśnienia. A jednak coś w tym było. Po kilkudziesięciu stronach (a może nawet kilkunastu) dowiadujemy się, że książka ta przedstawia historię kobiety, którą bije mąż.

Nie jest to jednak książka porywająca, nie ma dreszczyku emocji, nic co mogłoby przykuć na dłużej moją uwagę. Jest to wprawdzie relacja kobiety, która żyje z despotycznym mężem mówiącym, że kocha, a który zarazem wyrządza największą z możliwych krzywd. 
Myślałam, że ta powieść mnie wciągnie (bo temat poruszający). Nic jednak takiego się nie stało. 
Historia może i jest  bolesna, prawdziwa, niestety nie przypadła mi do gustu forma w jakiej została podana.



wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie
data wydania: 2008
liczba stron: 168
Projekt okładki:  MarekWajda

0 komentarze: