Popular Posts

Obserwatorzy

Liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate

O mnie

Moje zdjęcie
Lubię czytać w wolnych chwilach, których niestety nie mam za dużo. Czytam wyłącznie dla przyjemności. Nudne książki porzucam, po co się męczyć ;) Uwielbiam szyć i przerabiać. Wszelkiego rodzaju ZPT są mi bliskie.

Szukaj na tym blogu

wtorek, 22 stycznia 2013

Pod niemieckimi łóżkami. Zapiski polskiej sprzątaczki

Autor: Justyna Polanska

O książce usłyszałam po raz pierwszy w jakimś programie telewizyjnym. Z tego co usłyszałam wydawała się całkiem ciekawa. O czym jest? Polka trzydziestodwuletnia ( autorka książki)  od dziesięciu lat sprząta niemieckie domy. Opowiada jakie dziwne historie jej się przydarzają, co Niemcy mają do ukrycia, czy faktycznie są tacy porządni za jakich uchodzą. 
Co myślę o książce? A no może i autorka miała fajny pomysł na książkę, jednak nie bardzo jej ona wyszła. Wieje nudą ze wszystkich stron. Niestety, nie tego się spodziewałam. takie zwykłe opowiastki, jak z pamiętnika, brak tu jakiejś akcji, no czegoś co by wciągnęło czytelnika. Niestety wynudziłam się czytając tą książkę i już miałam zostawić ją w połowie, ale jakoś dobrnęłam do końca. Szybko się czyta, spokojnie tekst można by "ścieśnić" i wyszłoby o połowę stron mniej, no ale to wtedy już nie robi takiego wrażenia, prawda?

Jedynie co mi się podobało w tej książce to okładka. 

Moja ocena: 2/10

Wydawnictwo: Świat Książki
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208

1 komentarze:

rzeczoksiazkach.pl pisze...

A mnie właśnie ta okładka zniechęciła :-) Po Twojej recenzji tym bardziej nie sięgnę po książkę.